Technické parametry

  • Ovládání: Elektro

  • Typ zdvihu: DZ

  • Rok výroby: 2012

  • Stavebni výška: 3.100 mm

  • Motohodiny: 9.393 h

  • Délka vidlí: 1.150 mm

  • Výška zdvihu: 7.700 mm

  • Nosnost: 1.400 kg

  • Baterie: 465 Ah / 48 V

Ověřit servisní historii

Všechny naše vozíky pocházejí od našich zákazníků, kde jezdili v rámci operativního leasingu, podnájmu, nebo z pronájemní flotily. Díky tomu Vám můžeme doložit kompletní servisní historii každého vozíku.

Výhody použitých vozíků Jungheinrich

Kategorie vozíků

Abychom Vám mohli nabídnout ideální repasovaný vozík přesně pro Vaše využití, nabízíme vozíky v několika různých kategoriích - úrovních repase. Od vozíků, v kategorii C, které prodáváme tak, jak k nám přišly, po vozíky JUNGSTARS z našeho repasního centra v Drážďanech.

JUNGSTARS Kategorie A Kategorie B Kategorie C
Garance 12 měsíců (1.200 mth) 6 měsíců (600 mth) 3 měsíce (300 mth) bez záruky
Technická kontrola BZ platná min. 12 měsíců BZ platná 12 měsíců BZ platná 12 měsíců BZ platná 12 měsíců
Rozsah repase
  • Průmyslová repase v koncernové továrně v Drážďanech:
  • Koncept 5 hvězd:
  • * za BEZPEČNOST - JUNGSTAR vozíky odpovídají aktuálním bezpečnostním předpisům EU
  • * za TECHNIKU - důkladná revize, výměna komponent
  • * za VZHLED - VZV jsou vyčištěné a nově nalakované, vizuálně jako nové
  • * za SPOLEHLIVOST - důsledná výstupní kontrola,pouze originální náhradní díly
  • * za UDRŽITELNOST - postup repase který používáme snižuje spotřebu surovin a energie ve srovnání s výrobou nových vozíků
  • Navíc ke kategorii B:
  • Kompletní rozebrání vozíku
  • Kontrola všech dílů
  • Všechny vadné díly jsou vyměněny za oroginální Jungheinrich díly
  • Všchny náplně a filtry jsou vyměněny
  • Pneumatiky pod 50% profilu jsou vyměněny
  • Vozík kompletně přelakován
  • Nová trakční baterie
  • Navíc ke kategorii C:
  • Oprava laku válečkem
  • Údržba, kontrola a oprava komponentů
  • Kontrola funkčnosti
  • Dokumentace k vozíku

Úprava našich použitých vozíků je provedena v rámci jednotného procesu o šesti krocích, přičemž každý krok podléhá nejpřísnějším kvalitativním kontrolám.

Díky tomu nám nezůstane nic skryto a dosáhneme nejvyšší bezpečnosti a spolehlivosti až do nejmenšího detailu. Výhodou pro Vás jsou minimální provozní náklady a vyšší zůstatková hodnota Vašeho vozíku.

Krok 1: Vstupní kontrola

Během vstupní kontroly zjišťujeme stav vozíku. Všechny komponenty, které jsou důležité z hlediska bezpečnosti, a také opotřebené součásti, jako jsou kola a brzdy, vyměníme za nové originální náhradní díly.

Krok 2: Rozebrání

Provedeme kompletní rozebrání a důkladné čištění. Ekologicky likvidujeme provozní látky, jako je brzdová kapalina a motorový a hydraulický olej.

Krok 3: Úprava komponent

Nyní dojde na úpravu komponent. V závislosti na typu vozíku vyměníme kola a odpružení, upravíme táhla a nápravy, použijeme nová ložiska a čepy. Proběhne generální oprava převodovky a motorů, vyměníme opotřebené součásti. Opravíme nebo vyměníme baterii. Rozebereme zdvihové zařízení a vyměníme řetězy a hadice.

Krok 4: Povrchová úprava

Vytmelíme rám a sloup, vybrousíme a nalakujeme. Po provedení kontroly a případných oprav opískujeme také celou kabinu řidiče, baterii a opatříme je novým lakem.

Krok 5: Montáž

Provedeme montáž šasi, sloupu a všech komponent a znovu smontujeme kompletní vozík. Hotový vozík je v tuto chvíli jako nový.

Krok 6: Výstupní kontrola

Následně provedeme výstupní kontrolu otestováním všech funkcí s nominálním zatížením. Každý vozík JUNGSTARS opouští průmyslovou úpravu v prvotřídní kvalitě. S certifikátem bezpečnosti a osobním příslibem kvality odpovědného montéra.

Špičkový servis

 V České republice máme více než 160 mobilních servisních techniků. Ti jsou spolu s podporou dispečinku a třemi plně vybavenými dílnami v Praze, Olomouci a Mladé Boleslavi, schopni rychle reagovat na jakékoliv požadavky zákazníků i v těch nejvzdálenějších koutech republiky. Noční rozvoz ND z centrálního skladu, špičkové zázemí a znalosti vozíků znamenají, že více než 98,6% závad odstraníme do 48 hodin.

Poptat vozík